Strony

poniedziałek, 30 marca 2015

Spring room decor -DIY ♪

Cześć!  

Nareszcie za oknami można zauważyć długo wyczekiwaną wiosnę ! :) Z tego powodu mam dla WAS! ...
pare pomysłów, aby ożywić swój pokój i przygotować go na nadchodzące święta ! :) 
 do tego DIY potrzebujesz zwykłą plastikową butelkę, farby i sztuczny kwiatek :)
DIY nr 2 to urocze yyy... chorągiewki? xd Zobaczcie sami ! :D 
Aby je wykonać potrzebujecie: nożyczki, materiały, sztuczne kwiaty, klej na gorąco, sznurek( ja użyłam rzemyka)

1. Wycinamy romby 
2. Kleimy klejem na gorąco 
3. Przyklejamy 
4. i GOTOWE ! Great job !  



Zamiast brzydkiej ściany ( w moim przypadku już tak zmasakrowanej xD) Można mieć uroczę kwiatuszki!
Potrzeba ci : taśmy , gorącego kleju i sztucznych kwiatów. Do taśmy na ścianie przyklej klejem w pistolecie główki kwiatów i twoja ściana ( i moja też xD ) Wygląda o niebo lepiej ! :) 


Aby twoje łóżko wyglądało bardziej wiosennie przyklej zwykłą taśmą sztuczne kwiaty , a otrzymasz niesamowity efekt :D 

Mam nadzieję że zainspirowałam Was chociaż trochę i że podobało się Wam    
Dziękuje za każdy komentarz i każdą obserwację :)
Jeżeli chcesz sie podzielić jak tym jak TY  zrobiłeś/łaś DIY wyślij mi zdjęcie na e-maila (zuuzuuu.blogspot@o2.pl) 

**Obserwuj, napis o tym w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym( Masz problem ? Naciśnij: ''Obserwuj przez GFC" 

6 komentarzy:

  1. Ale świetne pomysły! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne pomysły :D, muszę je wypróbować :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia + jak chcesz wyślij mi potem efekt końcowy na e-maila :)

      Usuń
  3. uwielbiam diy, właśnie teraz szukam pomysłów na dekoracje do mojego pokoju :)
    obserwuję :)

    http://lilitthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tez uwielbiam DIY ! <3
      dziękuję + też obs :)

      Usuń