Strony

poniedziałek, 23 marca 2015

Amazing nature photos

Heii <3
Niezwykła natura która nas otacza. Czasami nie potrafimy sobie wyobrazić jak ona musiała sie napracować nad przepięknymi krajobrazami, czy nad zwykłym kwiatkiem. Czasami ją niszczymy. Zamiast cieszyć się zielenią trawy i świeżym podmuchem wiatru, to my depczemy po trawie i zanieczyszczamy powietrze : papierosami itp. Nie doceniamy tego jak napracowała się. Przechodzimy obojętnie  obok pięknej stokrotki, niszczymy kwiaty pod ochroną , że wiesz takie ''buntownik'' to może ? nieee... jest to żałosne :)
W ostatnich miesiącach zauważyłam cudowne budzenie się natury do wiosny. Dzisiaj jednak mam do Was mix zdjęć, są cudowne ( przyroda jest cudowna )



 Tutaj jest zaćmienie księżyca . Chciał zrobić zdjęcie, ale aparat nie złapał odp. światła. Myślę jednak że wyszło coś fajnego , innego :D

 Zaćmienie słońca






A Wy szanujecie przyrodę ? Lubicie wieczorem w lato patrzeć na niebo pełne gwiazd ?
Ja  uwielbiam ! :)  Co najbardziej lubicie kwiaty , zwierzęta czy może krajobrazy ? Widzieliście w tym roku zaćmienie słońca ?
 Dziękuję za wszystkie komentarze !!! <3

* Obserwuj , napisz o tym w kom. a ja odwdzięczę się tym samym :D ( Masz problem ? Naciśnij "Obserwuj przez GFC "

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, ja także oglądałam zaćmienie ;-) niesamowity efekt ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , takkk było to cudowne przeżycie ! :D

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia *-*
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń