Strony

wtorek, 3 lutego 2015

Strój Olafa za 10 zł - DIY

Cześć wszystkim ! :D W moim rejonie rozpoczęły się ferie zimowe. Nareszcie! :D W ostatnim dniu (w piątek ) ludzie z naszego gim. mogli się przebrać za postaci z ulubionych bajek. Rada uczniów zdecydowała się na taki konkurs, który okazał się cudownym pomysłem !! :D Ja przebrałam się ( jak wynika z tematu posta ) za Olafa z Krainy Lodu - jak wiadomo , wszyscy kochamy Olafa i jego sposób bycia :p
Dzisiaj chciałam Wam w łatwy i przyjemny sposób pokazać jak wykonać dziecinnie prosty strój :)

Co potrzebujesz ?

- 1 filc cienki czarny i biały 
- białą czapkę 
- białe podkolanówki
- białą bluzkę z długim rękawem 
- czarną lub białą spódniczkę 
- 1 pomarańczową kartkę ( z bloku tech. )
- 3 czarne wyciory ( są to druciki powlekane materiałem )
- gorący klej w pistolecie 

 Za 10 zł . ponieważ białą bluzkę i spódniczkę miałam . Kupiłam tylko filc ( ok. 4 zł. ) Czapkę i podkolanówki za 4 zł. (second hand )xd wycior ok. 1 zł. a gorący klej miałam :D










Kraina lodu w komplecie :D 


6 komentarzy:

  1. super pomysł na przebranie :D
    świetne przebrania również miały koleżanki :)
    obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję + na pewno zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na przebrania, ale także na konkurs, u nas w szkole chyba nigdy nic tego typu nie miało miejsca ;;

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :D + to możę trzeba przekonać uczniów że to byłby spoko pomysł ? :D

      zajrzę :)

      Usuń
  3. Hah ale świetny pomysł, napewno zrobię na jakiś bal przebierańców.
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ratujesz mi życie przysięgam!!

    OdpowiedzUsuń