Strony

niedziela, 30 listopada 2014

Torba z literką 'A' - DIY

Hej :)
Jest niedziela , godzina 16.08 na dworze ciemno jakby było już po 20. Z daleka dobiega tylko szczekanie psów , ciemno zimno nic się nie chce . Jutro do szkoły znowu pełno zadania i stres i męczące Cię pytanie :
,, Co dostane z kartkówki , jak mi poszło ? '' Czasami mam ochotę wyjechać , rzucić wszytko i wyruszyć gdzieś daleko stąd ...

Ale w dzisiejszym poście nie o tym ! Dzisiaj pokaże i zachęcę was do tworzenia własnoręcznych rzeczy,  choćby dla zabicia nudy w zimne wieczory :) Więc moim DIY jest torba z dużą literą A . Naprawdę jeśli nawet nie potraficie szyć dacie sobie radę z wykonaniem tej torby wystarczą chęci ! :D ( i cierpliwość xd )
Moim zdaniem lepiej jest sobie coś zrobić , bo wiesz że jesteś oryginalna i nie masz tego co wszyscy . Nie chodzi mi o to że ubrania musisz sobie też sama szyć xD ale fajnie jest mieć coś własnej twórczości :)




idealna do szkoły, na zakupy , na plaże , WSZĘDZIE ! :D
Komentuj , Obserwuj - zawszę się odwdzięczam ! :) + Mam nadzieję że jakoś was zainspirowałam xoxo

poniedziałek, 24 listopada 2014

Świąteczny wystrój - DIY

Dzieeń Doobry ! :D

a raczej dobry wieczór ...:p w dzisiejszym poście pokaże wam jak zrobiłam dużą literę M , jako ozdobę na parapet , jest to może mało świąteczny akcent , ale gdy dodałam do tego urocze ledowe światełka mój parapet ożył :p ! Gdy wchodzi się do pokoju się bajecznie, ciepły blask światełek roznosi się  do całym pokoju , od mocnego na parapecie po aksamitny na końcu pokoju :) Niestety na zdjęciu nie widać tego efektu , jednak po mimo tego mam nadzieję że wam się spodoba ! 






Mam nadzieję że się spodobało ! :D
Komentujcie , Obserwujcie - zawszę się odwdzięczam :)

sobota, 22 listopada 2014

Świąteczna lista życzeń

hej wszystkim ! :)

Jak widać na blogu małe świąteczne porządki. W związku z nadchodzącymi świętami tematem dzisiejszego posta będzie świąteczna lista życzeń , pokaże wam co bym chciała dostać na święta :)
W następnych postach pokaże chyba jakieś DIY , oczywiście związane z świętami , może będzie coś na temat moich ulubionych świątecznych  rzeczy lub po prostu dlaczego i co lubię w tym czasie bożego narodzenia :D

Zaczynajmy !

A więc !

> Numer 1 to deskorolka typu fish board , od dłuższego czasu mi się podoba , idealna na wiosnę i lato :)
> Numer 2 - jakiś 'lepszy' plecak . tzn coś lepszego ( mocniejszego) myślę że firmowy plecak powinien wytrzymać dłużej rok szkolny xd
> Numer 3 - jakiś fajny kubek idealny na gorące kakałko lub pyyszną czekoladę :3
> Numer 4 - Aparat intax , mam na ten aparat 'faze' xd serio podoba mi się. Od zawsze podobały mi się aparaty, które po zrobieniu zdjęcia od razu je jakby ''drukowały'' + są w uroczych kolorach :D
> Numer 5 - żele antybakteryjne do rąk firmy Bath and body works - miłością do tego produktu zaraziła mnie moja koleżanka ( przywiozła mi parę a Ameryki ) Niestety są trudno dostępne - jedynie są w Warszawie :/
> Numer 6 - To świeczki firmy yankee candel
> Numer 7 - To kominek , również firmy yankee candel + zapachowe woski . Obecnie posiadam tańszy zamiennik z Auchana , niestety był do niego tylko jeden wosk , więc w sumie potrzebuję tylko woski xd


To już koniec mojej świątecznej listy życzeń ! Mam nadzieję że się Wam spodobała :)
Komentujcie , Obserwujcie - ZAWSZĘ odwdzięczam się tym samym :) :D

poniedziałek, 17 listopada 2014

Top 10

Hej wszystkim! :)
Dzisiaj top 10 ! To znaczy pokaże wam 5 moich ulubionych blogerek i 5 ulubionych youtuberów (xd)
Zaczynajmy ! :>
~~~~~~BLOGERKI~~~~
1.Ulubionego bloga nie mam , ale jako pierwsza idzie Karolina ! :) Ciekawie przedstawione posty i do tego ładne zdjęcia =
Zapraszam na niego ! :D  -----> KLIK

2. Pewnie znacie Angelike , jeśli jednak nie... to również polecam jej bloga ! :D Opisuję róże sytuację , pokazuję originalne stylizację ale zjadziecię tam np.pomysły na prezent
Link do bloga---->KLIK

3. Następnie spodobał mi się blog od Marty, możecie tam znaleźć ciekawe pomysły(DIY)
Link tutaj -----> KLIK

4. Chyba każdy z was zna Lucy, ostatnio niestety daje coraz rzadziej posty :/ ale i tak mogę ją polecić, ponieważ lubię jej stylizację i to w jaki sposób opisuję posty :D
Blog----> KLIK
4. Blogerem numer cztery jest Justyna :D ( nie dało się skopiować nagłówka :p ) Często posty duży plus :) , na blogu przeważnie posty o modzie i makijażu
Macie tu linka do bloga --->KlLIK

~~~~~~~~YOUTUBERZY ~~~~
1. Jest z Ameryki ( California ) Bardzo ciekawy kanał , kocham jej video ! :3
Z resztą sami oceńcie ---->KLIK

2. Kolejną osobą jest również dziewczyna z Ameryki , bardzo ciekawe DIY ! :D
Kanał na youtube ---->KLIK
3. Następną osobą jest Polka , filmiki dotyczą przeważnie makijażu , ale są też np. tutoriale ;p Logo -->
Kanał ---->KLIK
4. Banshee , czyli  Zuzanna Borucka :) Jej chyba nie trzeba przedstawiać ;p Jeśli nie znacie ją z internetu , to na pewno kojarzycie z Bravo xd
Link--------> KLIK
5. Ostatnio osobą jest wgl z innej kategorii youtuberów jest to
Akcje tego gościa znane są na cały świat ! Szczególnie pies-pająk :D ---->KLIK

Dziękuję że wytrwaliście do końca , to moja top 10 mam nadzieję że się podobało ! :)

wtorek, 11 listopada 2014

Ciepła jesień, czyli czas na sesję zdjęciową :)


 hello !
Dzisiaj zdjęcia z wczorajszego dnia :) Cieszę się że mamy taką ciepłą , piękna i kolorową jesień :D
Zapraszam do oglądania :3


























Dziewczyna w wianku- Ola
Dziewczyna w czarnych włosach i z piegami - Monia
Dziewczyna w długich brązowych włosach - Zuzia ( to ja xd )
Pies- Wiki
Kot- Mici
Do następnego posta ! :)