Strony

piątek, 22 sierpnia 2014

DIY- zrób to sam

Hej Witam Cześć ! :)

Na początku wakacji zaczęłam interesować się wykonywaniem własnoręcznie rzeczy do swojego pokoju.
Z nudów i z ciekawości  zrobiłam moje pierwsze ,, Diy '' i się zaczęło ... teraz gdy już jest koniec wakacji mam w swoim pokoju ponad 30 własnoręcznie zrobionych rzeczy taki jak: świeczki, obrazki, obrazy, pudełka itp.Dzisiaj  podziele się z Wami paroma pomysłami na udekorowanie pokoju :) Zapraszam !





Jeśli spodobało ci się coś, napisz w komentarzu ! Z góry dziękuję za miłe komentarze :) Motywują do dalszej pracy ! :D Pozdrawiam, Zuzia :p 

4 komentarze:

  1. pomysłowe, ale ja nie mam czasu na takie cos:((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wydawac się że to pracochłonne , ale to nie prawda ! Bardzo szybko wykonałam te rzeczy :) Chociaż przyznam że to pudełko na kable zajęło mi więcej czasu, ale wyszło efektownie :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi budełkiem żeby zasłonić kable na pewno z niego skorzystam

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , u mnie sprawdza się wspaniale ! :D

      Usuń