Strony

niedziela, 27 stycznia 2013

Blogi ;D

Hej :D
Mój dzisiejszy post będzie o moich ulubionych blogach :D .
Powiem szczerze że najbardziej podoba mi się blog od
Angeliki Place , najbardziej podobają mi się zdjęcie , oczywiście zrobione są
profesjonalny aparat xd (Nikon D3100). Naprawde polecam ! ;D
http://www.angelikasplace.blogspot.com/
Mój drugi ulubiony blog to jest blog mojej przyjaciółki Adzi ! (Aczuuu) ;D
Również mi się podoba, ponieważ można na min znaleśc wiele fajnych i ciekawych rzeczy ;D
Warto go odwiedzić !:
http://www.aczuuu.blogspot.com/ 


http://www.aczuuu.blogspot.com/.

Uwaga ! xd Blog następny , który podoba mi się również tak samo jak inne, jest blogiem od Wiśki ;D
Jest to interesujący blog , więc jeżeli jeszcze nie odwiedziliście go to naprawde serdecznie ZAPRASZAM ! <3
http://wiska-wiskaa.blogspot.com/


Zapraszam do bloga , który zachwycił mnie ! ;O Gdy pierwszy raz odwiedziłam tego bloga to naprawde odjeło mi mowy xd Chodzi mi o bloga na którym możecie znaleść wiele pięknych i cudownych ręcznie robionych kolczyków , bransoletek wisiorków itd. ;d
http://sweetmuffins-sweetmuffins.blogspot.com/


Podobny blog (z wyrobami ręcznej biżuterii) xd jest blogiem mojej koleżanki , również zaoraszam do odwiedzenia , może coś wam się spodoba ;) :
http://kaaatyaaa.blogspot.com/


I BLOG KTÓRY INSPIRUJE , ROZŚMIESZA I NAUCZA JEST BLOGIEM .........................................................................................................................?
                                  LUCY ! ;d

:) :p :d :o :d ;D ;P ;O ;* ;D ;3 ^^
 Kolejny mój ulubiony blog jest blogiem od Lucy , który tak mi się zdaję , że zna go każdy , jeżeli jeszcze nie odwiedziliście go to SERDECZNIE ZAPRASZAM  ! ;D Tutaj znajdziecie link do jej wspaniałego bloga
http://www.lucy-luucy.blogspot.com/



JA lece mam nadzieje że odwiedzicie jakiś z tych podanych blogów i zaobserwujecie je ;D
Jeżeli uważacie że mój blog podoba się Wam to serdecznie zapraszam do obserwowania  ! ;*
Teraz chwilke o moim weekendzie ;d To tak szczerze minął mi nie zaciekawie ponieważ jesttem chora ;c
W sobote miał byćkulig , ale jak tu jechaac na kulig z 38 stopniami gorączki ;/
A jak Wy sędziliście wolny czas ? :D ?
PISZCIE ! :*
P.S. Zuzu . : 3






sobota, 26 stycznia 2013

Siemanko ! <3
Przepraszam, że ostatnio nie dodaję postów , ale aparat się sepsuł ;c .
Więc nie wiem czy nadal będę porowadzic bloga ;c . Pozyjemy zobaczymy xd
Tak wracając do tematu ;p to pościk będzie o Spotkaniu z Adzią ! to tak po lekcja w szkole
wybrałyśmy się do jej domu : 3 Oprowidziła mnie po nim i naj bardzej przestaszyłam się pokoju jej brata  xd
(bez urazy xd ) Dodam parę zdj. które również znajdziecie na blogu aczuuu <3
To chyba tyle . NARKA ! :3

czwartek, 17 stycznia 2013

HEJA!:D
dziśaj krótko , bo jutro mamy test z j.angelskiego co nie jest za fajną atrakcjąxd
Mój post będzie o zakupach na których byłąm nie dawno ;d
jest tu pare zdj.
Jeżeli jakieś ubrania spodobają się wam to piszcie !! : 3
Jutroo odprawiam , małę urodzinki dla zjaomych jak się uda dodać zdj. to oczuwiście że dam ! xd

Naszyjnik CARRY 15.oo zł.

Gacie z ćwiekami H&M 59.99 zł.


bluzka RESERVED 29.99 zł.

buty trampki xd H&M 60.oo zł '
p.s zuzu <3

wtorek, 15 stycznia 2013

Spokojne popołudnie ;D

Hejka ! :3
Mój dziśejszy dzień minął mi dosyć spokojnie;d
tzn tak w szkole było nudno i czas tam zaolnił więc troche sie dień ciągnął xd 
Po lekcjach wybrałam się z moją koleżanką Elleną do ,,Empika'' ;d
po kartkę walentynkową dla jej boyfrenda xd 
wiem to takier romantyczne xd , ale wracając do tematu 
to mój dzień był spooczko ;d 
pomijając że jutro mamy kartkówke z matmy z zmainy jednostek -.- 
I don't like it ! xd
Pocieszenie mamy takie że w czwartek mamy wycieczke do kina 
jedziemy na ,,Hobbita''
podobno fajny , ale bardzooo długi (trwa ponad 3 godz.)
Jaki mi się uda zabrać aparat to porobię parę zdj. i potem opowiem wam o wypadzie do kina ;d
Dziśaj dodam pare zdjęć poniewaz nie wiedziałam o czy mam zrobic posta więc jest tak ogulnie xd
jak macie do mnie jakieś pytania to u mnie na blogu jest srt. pytania , tak możecie zadawac mi pytania 
;d to chyba tyle mam nadzieję że nie za nudziłam Was ;D P.S. ZUZU <3  

poniedziałek, 14 stycznia 2013







SIEMKA ;d !  Mój dzisiejszy post będzie o spędzonym czasie z Monią (przyjaciółka) . Najczęściej spotykamy się u mnie i wygłupiamy się w najlepsze ;D . Nagrywamy głupie filmiki , których nie mamy zamiar nikomu pokazywać bo są takie zryty , że bardziej się nie da xD. Często ich tematem jest nauczycielka , której nie lubimy . Ja ją udaje , a Monia nakręca to i się wspólnie śmiejemy ;D. teraz pare zdj. z naszych dzisiejszych wygłupów *.* P.S. ZUZU <3

sobota, 12 stycznia 2013

hejo ;D z góry przepraszam że ostatnio nie pisalam postów ! sorrka ! :3
Mój dzisiejszy post będzie o mioch wczorajszych urodzinach(11.01) xd
Dostałąm wiele wspaniałych rzeczy , które zobaczycie na zdj. które dodam xd
reszte prezentów pokaże Wam potem , bo jeszcze dziśaj przychodza goście xd *.*
Mam juz 13-lat jestem coraz starsza xd z jedej strony fajnie ! ^^ A Z DRUGIEJ NIE -.- XD
Jeszcze bardzo ale to bardzo chcę podziekować mojej najlepszej koleżnce Adzi <3 za to że jest ze mną
i oraz za to że dodała na swojego bloga zdj. z nami i zyczeniami BARDZO DZIĘKUJE ADZIU ! <3
Jeżeli chcecie odwiedzić jej bloga to naprawde polecam i zapraszam ! <3 jest boski i odzwirciedla ją (ade) ;D.